Dregglar i soffan

Gårdagen var trevlig.

Efter skolan så följde jag med en stor del av klassen till harrys, de flesta käka men jag tog en öl. Efter det så vandrade jag och Antonia hem till mig för lite fix. Sedan drog vi till min granne Rasmus. Kvällen förgylldes med spel, dans och charader. När alla andra drog vidare till stadt runt tolv, gick jag hem. La mig i soffan käkade upp en hel skål ostbågar och somnade framför LA ink. Vaknade runt tre tiden och begav mig till sängen.

Idag har jag bara tagit det super lugnt, städat lite, kollat på Titanic med min syster och följt med i alla repliker. Ikväll är det lussebandy och jag tänkte dra förbi och kolla läget lite. Sen blir det nog ganska tidig säng gång. För i morgon blir det julbord med familjen och Joel på Närebo. Efter det ska jag till Skara och träffa min kära jobbmentor Diana. Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: juliaaa

TVÅ ÖL!!

2009-12-13 @ 13:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0