tacka gud att det är fredag

Jag är helt slutkörd. Den här veckan har det varit så mycket att jag fick ett litet sammanbrott i går kväll. Jag kännde mig lite stressad men det var inget mer med det, tills jag ringade mamma och frågade vad det skulle bli för kvällsmat. Jag var helt inställd på en speciell maträtt, men när mamma sa att det var något helt annat, bröt jag ihop. Jag tror att det var för att jag hade redan en "plan" på hur kvällen skulle se ut. Så fort det blev en liten obetydlig ändring så släppte det. Jag menar det var fortfarande god mat, bara att det inte var vad jag tänkt mig. Efter mitt lilla sammanbrott blev jag nästan lite rädd för mig själv, det var ett väldig bra tecken på att jag borde lugna ner mig!

Nu ska jag iväg till skolan och kolla på lucia, det ska bli mysigt tycker jag. Det om något sprider lugn.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0