Dagbok- 12/12 2001

Hittade min gamla dagbok ifrån när jag var 10 år, stavning var jag mycket bra på.


Kära dagbok
det var väldigt lenge sen jag skrev men jag har ju inte tid jaja nu skriver jag iallafall. och sen dess har det bara varit skit Anton W har gjort slut men det kvittar jag vill ändå inte vara ihop med den där elefanten och näspetaren så jag hade ändå tengt och göra slut men nu är de bara 2 väckor kvar till jul! jag lengtar så feresten så ser jag på julkalendern och så var jag på kalas i dag hos kim och åt en halv pizza och masor av cips och godis så jag svimar så fort jag ser mat hejs svejs mathejs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



det är jätte kul att läsa en dagbok och undra hur man egentligen tänkte när man skrev som man gjorde och minnen dyker upp. Som jag skrev då för 8 år sedan att jag gjort slut med anton w så dyker direkt minnen upp, det var anton w som ringde till en annan klasskompis- anton j. Anton J ringde i sin tur till min bästa kompis sofia som sedan ringde till mig och sa att han ville göra slut, ja det var andra tider det!

Nu ser man ju lite mer fördelar om att just ha en blogg då det funkar nästan som en dagbok, jag kommer att kunna kolla tillbaka och se vad jag skrev år innan!


10-11 år och skulle uppträda med spicegirls





Kommentarer
Postat av: lois

du är dig lik!

2009-11-05 @ 19:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0