dagbok- 12/4- 2001



Hej dagboken vi har varit i fjällen nu det var jätte roligt fast det var svårt i början.
sophia är jätte dum ja sophia och karin rättare sakt sophia har sovit över hos karinröv minst 5 gåger och karinröv har sovit över och varit med sophiakiss 10 gåger och jag var inte bjuden på sophiakiss och karinrövs filmkväll dom hadde så jag hatar sophia och karin

ps. jag är så lessen över att jag och sophia inte kan vara kompisar lengre.


 haha, vad smågrejer kunde bli stora på den tiden och vad elaka tjejer var mot varandra. När man inte vill vara med någon så ljög man och sa att man skulle göra något annat och en kompis blev utfryst och av någon anledning var det mest jag!  jag måste ha varit jätte jobbig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0