dra åt pipsvängen

Tror att jag har någon sorts underliggande ilska

vaknade på helt fel sida i morse, innan dess hade jag slått till joel med knytnäven i sömnen.
Gick och surade åt ingenting under hela förmiddagen. Måste vara pms eller någonting känner inte riktigt igen mig själv!
Nu känns det bättre dock .
Sitter just nu och känner mig ganska uttråkad, väntar på att Joel ska komma hem. Har blivit en väldigt lugn helg, igår var jag, Joel, Josse och Anna på hockey, efter det somnade jag redan vid elva tiden. Vaknade imorse som sagt med världens ilska mot allt och alla och känner inte riktigt för att göra något ansträngande ikväll. Jag och Joel hade tänkt beställa lite kinamat och sedan kolla på Paranormal Activity.
Godkväll


Bad ass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0