fredag den dagen

den dagen man har tre alternativ..

Hemmafest, stadt, eller ta det lugnt.

för mig finns det bara två: hemmafest eller ta det lugnt. Stadt är ett ställe där man SUPER, dansar och blir aldeles för full, samma människor, samma fylla. Vissa i den här staden har i stort sett VIP kort på lidköpings käraste plats. Utan att nämna namn.

Jag säger inte att jag aldrig vistats där men jag menar de börjar när man är 16-17 år då man använder falskleg och allt är jätte skoj. Sen fyller man arton har kul några gånger tills man märker att allt bara blir dejavu varenda gång man är där. Nej jag trivs bättre på en avslappnad hemmafest med människor man tycker om och som man vet inte kommer snacka eller ogilla. Den här staden är så liten att minsta lilla grej blir stor, folk är uttråkade och behöver lite snack för att känna sig lite bara lite bättre än den där andra tjejen, som faktiskt låg med den där killen förra veckan eller som faktiskt köper alla sina kläder på HM eller vad de nu kan vara för viktigt man känner för att ta upp. Jag klankar inte ner på dom som faktiskt tycker det är kul på stadt, smaken är som baken delad. Men jag har nu kommit på att det är inget för mig och i den här staden blir jag inte långvarig. Dyker jag upp på stadt någon gång, inte helt omöjligt, ja då har jag säkert en bra förklaring!

tack för mig, ikväll blir det nog en hemmafest!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0