hemma

Är just hemkommen från Göteborg blev mest shopping för min del

När vi kom till mässan var det ungefär tio olika högskolor som i stort sätt slängde broschyrer på oss, kändes lite mer som att allt handlade om försäljning och påtvingning istället för att informera, kändes lite så där. Så jag hängde mest hos försvaret och gjorde ett test på om vad har vad som krävs. Skulle allt hänga på den där jävla maskinen så skulle jag abslolut inte få göra lumpen skitmaskin.. så jag och josse tillbringade ungefär en halvtimma på den mässan, vi tog oss mot centrum istället för lite stress shopping. Hittade något klänningliknande och ett par tights! kändes bra och slösa lite på mitt gigantiska studiebidrag som jag egentligen inte har kvar (fick nalla på sparkontot) men jag har såpass bra disciplin att jag för tillbaka dom pengarna när nästa studiebidrag kommer. Det har blivit en liten ond cirkel det där när alla pengar går in på sparkontot direkt när de kommer. Snälla någon jag behöver ett jobb tack!

Nu ska jag göra något vettigt! hejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0