Om man är positivt lagd, lever man längre!

Det finns nämligen undersökningar som pekar mot att optimister lever i stort sett 7,4 år längre än pessimister.
Klart man inte alltid kan vara glad men vissa smågrejer finns det absolut ingen anledning till att sura över. Jag tror att tjejer är bäst på det där. Förstora upp saker, vara sur på någon kanske lite för länge o.s.v. Jag gör allt för att inte bli sådär tjejsur. Men jag lyckas inte alltid. Jag tror det viktigaste är att tänka efter iallafalll två eller tre gånger innan man bestämmer sig för att sura ner sig. Så tänk positivt, det kunde vara värre! och kom ihåg, ett gott skatt förlänger livet! tack för mig.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0