Stockholm

Idag kom jag och Joel hem från sthlm.

Vi kom dit i lördags, åkte med Johan dit. På kvällen gick jag, Joel, Jacob, Johan och någon kompis till honom, på Mike Snow. Hade tur som kom, då det visade sig att det var 20, vi löste det lätt..

På lördagen åkte jag och Joel ut till en av förorterna i Stockholm, Högdalen. För att besöka Salong Betong. Det var ett par långa fem timmar men det blev riktigt snyggt!

Det var meningen att jag och Joel skulle bege oss hem efter det, men eftersom att Sj inte alltid är det bästa, så låg sidan nere när vi skulle beställa biljetter.. Så efter många om och men fick vi tag på två stycken kl 06.10 söndag morgon. Så det var inget annat att göra än att försöka fördriva tiden med att göra något annat, gå på bio. Vi gick på Luftslottet som sprängdes. Den var riktigt bra, men lite för lång kanske.

Tyvärr fick jag inte så många bilder eftersom vår kamera inte hade minneskort! men några blev det iallafall.

Jag och Jacob på Mike Snow



Mike Snow


Salong Betong



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0