Italien, vi är redo

Idag har varit en ständig stress. Dagen börjar med möte hos första rektorn, som är en riktigt skojig prick. Efter det var det ett snabbt prov i affärsjuridik. Möte med vår kära Lennart. Kommunhuset där Lennart nr 2 inte infann sig då han var på lunch. Återvände till skolan, gick tillbaka till kommunhuset och fixade försäkringskort.

Kommer hem, städar mitt rum. Jag damsög nog upp världshistoriens största dammråttor, hittade fem använda snusar, en tröja som varit borta i ett halv år och lite saker man inte borde hitta. Efter det tog jag mig en liten tupplur. Vaknade av två störande, skitjobbiga och ointressanta samtal. Gick upp för att packa, väga, packa, väga. Sen dök Louise upp och vi slog våra kloka huvuden ihop och diskuterade vad som skulle med och inte. Sen dök våran tredje kompanjon Josefin upp och slog sitt gigantiska kloka huvud ihop med våra. Efter många om och men lyckades vi skriva ut våra boardingkort och få ihop all packning till rätt vikt så nu är det i stort sett bara att åka.

Resefebern börjar dyka upp och jag hoppas att det bli som vi tänkt!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0