Italien

Sitter och vantar pa att louise ska komma hit. Har precis atit lunch, pasta sen pizza sen nagot konstikt karnevalgodis. Man ater sjukt mycket varje maltid. Forst nagon pasta sen brukar det vara sallad, brod och skinka och sen tiramisu eller nagot annat sott. Vin till varje maltid ar ett maste och italienarna dricker det som vatten. Sen kor dom bil... knappt.

Dom kor som galningar har, gatorna ar typ tva meter breda men dom kor i 80, de bromsar inte ens in i svangarna. Nar min jamngamla "bror" i den italienska familjen skulle kora mig hem till louise familj kollade han inte ens pa vagen nar han skulle visa mig hur korkorten ser ut i italien.. han sa att det ar ok, det ar anda rakstracka.. pa korkortet sag jag att han hette maria i andra namn, det var skoj.

Lite svart att forsta vad jag skriver fattar ni ingenting sa, va fancolo!

Ciaooooooo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0