En lördag kväll

Igår jobbade jag för första gången helt på egen hand.
Det gick jätte bra! så det var en lättnad. Efter det gick jag hem och tillbringade resten av kvällen med mina föräldrar och kollade på filmen mamut. Den var ok.

Idag skulle jag haft lite smink kväll hemma hos mig, men i sista sekunden ändrade sig planerna. Så det var bara att vänta på vägen till ica, när jag skulle köpa massa grejer till kvällen.

Så som sagt ändrade planer, får sitta hemma med mina föräldrar och kika film ikväll igen. Kanske får försöka fixa tillbaka det gamla utseendet på bloggen, inte för att det skulle göra så mycket skillnad. Men då har jag något att greja med iallafall. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0