Min hjärna rinner ut genom öronen och hamnar på golvet så jag halkar runt i den

Jag orkar inte plugga mer, jag förstår inte människor som klarar av att fortsätt plugga direkt efter gymnasiet. Jag kommer att vägra plugg, iallafall några år efter studenten. Våran psykoligi lärare sa något väldigt peppande.. Hon frågade ifall vi var stressade innan studenten, såklart sa alla ja. Efter det sa hon att efter studenten då kommer många att gå ut i arbetslivet o.s.v. Men sen var hon bara tvungen att på peka att vi faktiskt inte blir någonting efter studenten, det är bara fortsätta att plugga för att bli något, tack så himla mycket! och tack för mig.
 
Snart är det vuxenvärlden som gäller

Jag ser extremt vuxen ut på denna bild, innan maskeraden när jag och Joel var bakrånarna Bonnie & Clyde. Var nog ingen som fattade vad vi var.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0