Tänkte på en sak

jo jag tänkte på en sak appropå bloggar och sånt där. För att få många läsare gäller vissa saker. Antingen att man skriver om någonting mycket intressant, alltså mer än vad man åt till frukost, typ. Eller att man varit med om en tragedi, de verkar locka folk.. Eller att man ser sjukt bra ut och vet om det, så man lägger ut en miljon bilder på sig själv där man intar en ny cool pose. Eller att du är sjukt "fjortis" gör en massa saker som retar andra och därför tydligen lockar till dem som hatar dig. Alltså hur går det till egentligen, någon arg person går in varje dag på den andra personen i frågas blogg, sen sitter de typ och bara stör sig på allt som skrivs görs eller hur de ser ut. Jag menar är det så intressant? bygger de upp något slags hat för varje sidvisning..

Ja själva meningen med bloggar är väl att man för andra verkar intressant eller på något sett intresserar både hatare och älskare.

Min blogg den är var den är, sjukt osammanhängade, råkar reta upp andra människor fast det inte var det som var meningen från början. Jag är inte super snygg och försöker heller inte få någon bekräftelse med en massa bilder på mig själv(även om det är några snycken så är inte det meningen med det hela) men sanningen är den att jag heller inte bryr mig.

Så varför blogga? fråga mig inte, men en sak som är säker är att det finns viktigare saker i livet än att se till att uppdatera bloggen varje dag. Tack för mig.



"jag är snygg och jag vet om det"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0