uppdatering

jag är ingen bloggare..

men lite har jag iallafall att berätta. Jul och nyår var bra, julen var mysig och med min stora släkt blev man aldrig lämnad ifred. Nyår var super, satt hemma hos Joel vi lagade god mat och tog oss fram till torget vid tolvslaget, därefter gick vi på festen på ssw.

De senaste dagarna har det hänt mycket. Joel har flyttat till Stockholm, jag har börjat göra mig redo för ännu en skoltermin, jobb, dans och ännu mer plugg. Som vanligt är det bara att bita ihop.

iallafall..

Idag ska jag, lollo och Josefin planera våran Italien resa, äntligen ska vi komma iväg! Men just nu sitter jag bara och väntar på att resten av staden ska vakna upp så man kan börja bli lite aktiv. Ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0