jobba jobba jobba

Jävlar vad jag ska jobba.. Det behövs.

Igår var jag dock lite borta, allt som folk sa till mig var jag tvungen att uppprepa bara för att vara säker på att jag hört rätt. Kom hem igår natt vid fyra tiden och sen upp till jobbet. Anledningen var att jag i sista minuten kom på att jag skulle åka till Stockholm och kolla på Nas och Damian Marley och sedan åka hem. Bra idé! faktiskt, trodde inte att jag skulle palla att åka till jobbet kl nio dagen efter men det gjorde jag även om min hjärna inte hängde med så var jag där iallafall.

Nas och Marley spelade på Grönalund och det var jag bra för mig, då blev det helt gratis och VIP åkband.. lyxigt.
Jag tvingade iallafall Joel till att köpa några åkbiljetter så vi kunde åka en grej. Vi åkte insane, det roligaste med den var Joels reaktion när han blev rädd.

Konserten var gryyyyyyyyyym! fetgryyyyym.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0