så har man tagit studenten dååå

En av de bästa dagarna i mitt liv har nu kommit och gått lika fort!

Dagen började med mycket spänning och gråt, men mest lycka! Det bästa var när man stod innanför dörren inför utspriget, sen säger de 30 sekunder till utspring, jag har nog aldirg varit så laddad som var i den stunden. Sen sprang vi ut..

Efter marchen till stadsparken, när vi hoppade upp på flaket, var lyckan och glädjen överväldigande. Vi satte på vårat dyra ljudsystem och rullade ut i kortegen.

På mottagningen var jag full, glad och uppspelt. Jag fick många bra och roliga studentpresenter. Sedan bar det av mot stadsrundan med klassen som kom att hålla på till kl 7 på morgonen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0