sjung om studentens lyckliga daaag.. o.s.v.

I måndags var det karneval, vi var basketlaget i sunes sommar, men det slutade mest med att vi var fulla och såg ut som vi hade badat i ett kar med bajs. På natten var jag först glad, sen blev jag allt tröttare och tröttare, sen blev jag arg, men jag slutade ändå natten med att vara glad och tugga på en torr fralla.

Igår var det studentbrännboll, förfest var hos mig på min altan och det var ca.271 grader celcius. skönt.
Vår klass kom faktiskt långt men exakt hur långt vi kom i turneringen vet jag inte för sista matchen var jag mer intresserad av min hamburgare.

Idag åker studenterna till Liseberg och avslutar sedan kvällen på stadt.

Jag är solbränd, lite smått förkyld, lite bakis men ändå glad. Nu drar jag till Götet, bye.



Basketlaget, eller jag och josefin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0