Filmkväll

Efter städningen begav jag mig till Maja och Anton för filmkväll. Först blev det en massa nostalgisnack med Antonia, Maja och Julia. VI snackade om tiden när man drack importsprit, blev jätte full och odräglig, vi snackade om hur man smög in alkohol på parken om hur man försökte dölja sin fylla för föräldrarna o.s.v. Det snacket höll på ett bra tag och vi kom alla fram till hur långt borta det kändes just nu, vi börjar växa upp..
Sedan hade Antonia med sig gamla filmer som jag, hon, Sophia och Kim spelade in när vi var 14, 15 år. Det var pinsamt. Alla var lite skämtsamma och roliga, jag däremot försökte endast vara snygg... Det var ju kul.. Även om jag försökte mitt bästa funkade det inte riktigt heller.

Sedan bestämnde vi oss för att titta på film, det slutade med att vi valde filmen Léon ifrån 1994. Den var grym! Verkligen värd att se om man inte gjort det. Filmen handlar om mord, vapen och tragedier. Natalie Portman spelar en revolterande 12, redan då var hon snygg.

Nu ska jag förtsätta städa lite, sen får jag se vart dagen tar mig.


Léon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0