Stress

Just nu vill jag bara att skolan ska vara över. Nu är det så mycket plugg att jag liksom gått in i en icke levande kropp och pluggar som en robot. (djup beskrivning, verkligen) Imorgon har jag en avgörande affärsjuridik dugga, filosofi snack och möte med projektarbetshandledare.. På söndag är det dansuppvisning och danserna måste sitta perfekt, sammanlagt är det fem olika varav en har jag i stort sett missat fem åttor.. Så det blir plugg och dans för hela slanten under helgen,  nu är längtan efter fritid mycket stor.

Idag var hela skolan i den nya arenan och lyssnade på intressanta människor, först Christer Fuglesang sedan Benny Haag. Efter lunchen var det meningen att man skulle lyssna på Laila Bagge och Mårten Andersson. Jag hade för mycket panik inför pluggandet så jag gick hem istället och gick in i mitt robotplugg..

Nu ska jag snart iväg till dansen och försöka lära mig det jag missat!
Hejdå


Fet posebild på mig ifrån helgen.. Jag ser ut som min mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0