Det var en gång en norsk, en tysk och en bellman...

Norsken var smart nog att bryta sig in på IKEA men kunde tyvärr inte komma ut, så han kissade i en hink. 
Har kommit på att jag ska jobba arslet av mig under november.. Man skattar nämligen bara hälften av de man brukar. Har redan jobbat över, gått på betalda möten o.s.v. så min november-lön kommer att bli FEEEET.
Idag bestämde jag mig för att börja boxas. Två kvarter längre bort ligger klubben. Tre träningar i veckan, ett gym man får bruka hur mycket jag vill, för endas trehundra kronor i månaden. ETT KAP, när jag kommer hem kommer jag vara både rik och vältränad, kalla mig million dollar baby. Ska göra kaos med er alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0