Fredagkväll i Bergen, Norge. Känner mig lite alene.

Ja, vad ska man göra. Är helt ensam i den stora lägenheten och känner mig handlingsförlamad. Har varit det de senaste dagarna. Skulle ha gått till politi idag och sedan posten för att fixa lite praktiska grejer. Men sängen var så skön, så jag låg kvar. Skulle sedan ringt snubben som håller på med boxning, men då skulle jag först behövt ladda mobilen med pengar, så det orkade jag inte heller tillslut. Drog till jobbet och spenderade 8 timmar där.
Får fixa allt annat på måndag.
I morgon är det en så kallad peakdag på IKEA, det betyder att det förväntas att varuhuset drar in lite mer än tremiljoner= massa folk. Chefen har laddat med att köpa några flak redbull till alla vi som jobbar, så vi ska palla den extremt jobbiga lördagen. 
Men nu sitter jag ändå här, en fredagkväll och vet inte riktigt vad jag ska göra för att fördriva tiden tills jag somnar. Jag tror jag ska lyfta arslet från stolen och ta mig en sväng genom den fartfyllda studentstaden bergen, som nu mera är mitt hem. (nehe).. 
Vi Snakkes! Hade!
PS.i would like to go bananer with this girl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0