godmorgen, sovmorgon och bryggkaffe

Jag är så glad för den lilla kaffebryggaren mamma och pappa skickade med josse! Det är underbart att dricka kaffe igen!
Idag var jag på stan och köpte nya glödlampor.. Det gick på nästan femhundra norska! jippie! Men nu ser man i alla fall. Har varit väldigt skönt att vara ledig idag, var längesedan. Jobbar arslet av mig, men det är ju därför jag är här.. och jag kan säga att man blir lycklig varenda gång man går in på internetbanken nu mera.. wonderful.
Nu ska jag fortsätta samla vuxenpoäng, städa och tvätta är nu mera också min grej. Peace out!

Kommentarer
Postat av: jolle

du är så fin, min söta

2010-11-12 @ 22:10:13
Postat av: Charlotte

Vad underbart! Inte visste jag att Alex thaa gueen ägde en blogg!! =) Grym är den iaf. Keep it up, du gör det med stil sweetie.

Själv jobbar jag arslet av mig här hemma men kommer inte på lååånga vägar att bli en million dollar baby med min brutalt dåliga lön.

Btw, din nya look är grymt nice!!!



Må så gött, Charlee

2010-11-26 @ 12:56:48
Postat av: alex

haha, välkommen hit challe!



äsch, alla är vi påväg någonstans, oavsett med välbetald jobb eller inte :) hur lever livet annars är frågan? jag kommer hem några dagar runt jul, tänkte festa lite annandagen! vi kan ju ses då kanske? puss

2010-11-26 @ 18:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0