jobb, förspel och capioera

I natt var en jobbig natt. Började med att Josefin somnade innan mig, hon började vrålsnarka.. sen slutade hon helt plötsligt. Då trodde jag att hon var död, men det var hon inte. Sen vaknade jag av att jag var kissnödig, gick på toa, och skrämdes ihjäl av Kobi, han stod där i mörkret och liksom bara dök fram.. Han märkte dock att jag höll på att dö och frågade om jag var ok, ja sa; YES, goodnight! Gick och la mig, men bara några timmar senare vaknade jag av att jag låg upptryckt mot väggen, och josse lät som en hund med andnöd.. sen gick jag till jobbet!
När jag kom hem från jobbet visade det sig att det skulle bli lägenhetsförspel och sen fest med massa capioera kampsportatre från Brasilien.. Det blir min kväll det. Hade!

Kommentarer
Postat av: Charlee

Hahahahaha! Jag säger då de, tur att duöverlevde natten iaf!

2010-11-26 @ 13:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0