mahoognyy

Idag på jobbet mötte jag en Sverige hatare.. 
När han märkte att jag var svensk gick han bananer. Han hatade nämligen svenskar som kom till Norge och tar deras jobb. Sen ville han av någon anledning ha maten för halva priset, hans argument var att jag ändå inte visste något om pinnekött, därför skulle det vara billigare, men det visste inte jag för jag var svensk. Makes no sense vad jag skriver men det gjorde inte han heller.  
För några dagar sedan såg Josefin dödsätarna från Harry Potter utanför vårat fönster. 
Dom flöööög sa hon. Fåglar med världens största näbbar som hade kappor på sig, var förklaring. Händer mycket rara (konstiga) saker här nu för tiden...
Vi snakkes, hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0