noo noo, it's "one, two, one, two"

Lördagen var en riktigt hitt! Förspelet förgylldes av mycket trevliga vänner, öl-spel och browies. 
Vi gick vidare till den så kallade capioerafesten, där brasilianarna trängdes. Det första vi möttes av var en stor brasiliansk flagga och en dansgolv fyllt med par-dans. Jaha, tänkte vi. Hoppas vi blir uppbjudna. Det blev jag efter ett tag, dansen var samba eller något liknande och var SKIT svårt. Jag ville föra hela tiden, men det gick ju inte! han blev nog lite irriterad för att jag förmodligen glömt ena hjärnhalvan hemma. Men efter ett tag kom jag in i dansen och hade super kul! 
Sen blev det söndag... nu är det måndag. 
Ska snart sätta mig på bussen till Åsane för en dag/kväll på jobbet. Pinnekött, här kommer jag! 
Hade
Linnea, jag snor den här bilden..

Kommentarer
Postat av: nea

Gört!! Men nu får du ta o lägga upp bild på håret!

2010-11-11 @ 19:59:46
URL: http://linneawesterlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0