kvittering?

det känns alltid lite surt att sätta sig på bussen en lördagmorgon för att bege sig till jobbet. Men det är det värt, hjärnan är ockuperad av tanken på pengarna..

Den hjärnan glömnde jag dock hemma innan jobbet. Idag har jag varit helt borta, så man kan säga att min arbetsförmåga inte var den bästa..Den var ungefär som hos en norrman..

Igårkväll var jag och Joel hemma hos Antonia och Linnea. Vi drack lite öl och lyssnade på chill-musik. En trevlig kväll helt enkelt, som inte slutade lika tidigt hos Linnea och Antonia, som det gjorde för mig och Joel.

Nu är jag helt slut och tänkte sussa. Imorgon blir det söndagspromenad upp för Fløjen, det ska tydligen bli fint väder.

Hade!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0