pissregn

Här i Bergen pissregnar det.. inget nytt, men man börjar bli lite lei av det!

Vanligtvis kan man se bergens högsta berg, ulriken, ifrån vårt fönster.. nu ser jag bara grått, grått och regn regn. Man blir inte precis gladare av att jag sitter här och stirrar bara för att jag väntar på att jag ska iväg till jobb.
14.00-22.00 Jippie! Men som tur är ska jag va på
kjøkken idag och leka kock. Då behöver man inte göra så mycket, jag brukar äta frukt och sånt. Sen är jag ledig lördag och söndag! så det ska bli skönt!

Vi snakkes, hade!

ps. när jag är klar i Norge ska jag bara göra det som faller mig in.. mest ha kul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är du värd goding! puss

2010-10-29 @ 12:36:51
URL: http://meericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0