att klara sig själv!

Idag vaknade jag av att manpower ringer mig kvart över sju och säger att jag ska jobba! Jobbet var en bit utanför centrum, men tyvärr kunde manpower inte leta upp en buss som stämnde så de sa att jag skulle ta bybanen! förklaring.. Bybanen är det enda spårvagns spåret som finns i bergen, den går åt två håll in och ut ur stan. Det var också det enda jag visste om bybanen. Så jag knallade iväg.. Manpower berättade vilken hållplats jag skulle gå av och sen att jag skulle fråga mig fram till B.I.R. där jag skulle jobba!

Jag gick av på hållplatsen och frågade första bästa norrman. Som tur var så skulle han åt samma håll så han följde mig dit! Tusen takk sa jag och kom till jobbet tjugo minuter försent!

Det första jag gör är att nästan skära av mig mitt finger, och istället för att tycka synd om mig blev den nya "chefen" arg..

Nu sitter jag i vårt lilla rum och kikar ut över de regninga bergen, och är glad för att jag klarade mig igenom ännu en dag!
Hade!

Angela från the office!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0