Bergen baby!

Nu bor jag i Bergen.

De första dagarna verkade det som att vi inte skulle komma någon stans. Vi hade inget ställe att bo på, inget jobb.. ingenting.

Men så löste det sig. Jag och Joel har nu bott hemma hos felix i en vecka och vi båda har jobb. Det enda som fattas nu är en lägenhet att bo i, men förhoppningsvis löser det sig i morgon.

Lönen jag har här är tre gånger större än den jag hade på sommarland (förvånad, nee).

Det var den uppdateringen, jag återkommer så fort vi har lägenhet!

Hade!




Kommentarer
Postat av: Julia

Fan va kul balle :)

Updt här så mö du orkar så jag får se vad du har för dig! Hoppas allt är jätte bra! Vi syns troligen nästa sommar eftersom jag åker den 28... Huge hug

2010-09-05 @ 21:23:44
Postat av: Anonym

Fortsätt med uppdateringen. Jag är supernyfiken här hemma. Kul att det går framåt för er :) Massa kramar!

2010-09-09 @ 16:21:54
URL: http://meericsson.blogg.se/
Postat av: josefin

uppdatera mera ballen! pyss

2010-09-20 @ 00:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0