Den naturliga vägen..

Alltså jag börjar lära känna den här staden ganska bra, förutom i går när jag gick vilse..

Inte så lång stund, men jag visste att jag var nära ett område med ofantligt många pundare så man ville ju liksom hitta rätt så fort som möjligt. Hon vi hyr av varnade oss redan första dagen om att vi inte skulle ta "romantiska promenader" i parken en bit bort. Även om den är väldigt fin. Marte som hon heter, berättade att en gång när hon var ute och gick med sin hund, så råkade den bajsa på en som låg avdeckad i en buske.. det tyckte jag var kul. IALLAFALL , jag skulle gå på en visning åt mina väninnor, Maja och Louise ( Här säger man vännina till en tjej kompis, då kompis endast syftar på killar).

Lägenheten var jätte fin och jag hoppas att de får den! Den var inte heller så långt bort i från våran, så då blir vi nästan grannar.

Igår kväll svalde jag min tungpiercing, när jag käka knäckemacka! Så det blev ajöss med den, eftersom att jag inte har någon ny kommer det att växa igen och jag kommer att bajsa ut smycket, det är ju inte precis någonting man stoppar tillbaka i käften..eller?



Kommentarer
Postat av: DB

Frågade förut ang vad kostar t ex en Pizza i norsk valuta och en öl ute??

2010-09-30 @ 11:43:37
Postat av: Alex

Pizzan kostar mellan 150 och 200 Nok. En öl är inte så mycket skillnad. 70, 80 Nok ungefär.

2010-09-30 @ 13:43:22
Postat av: DB

Tack för svaren, är det något du tycker är extremt dyrt så skriv gärna vad det är, med tanke på att norrmän åker till Strömstad och köper socker, kaffe osv så har man förstått att saker är dyra i Norge.

2010-10-01 @ 10:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0