kvarg, tonfisk, sweet chili och massa havregrynsgröt!

Kom precis hem ifrån arbetsintervjun på coop i lagun. Det gick jätte bra, de ska bara kolla hur de kan matcha in mina scheman så bra som möjligt. Sen blir det jobb, jobb, jobb.

Man försöker ju leva så ekonomiskt som möjligt, eftersom att man endast är här för att få ihop pengar. Därav blir maten väldigt enformig.. Men god och nyttig. Sen ska jag ju börja träna on a daily basis. När vi kommer hem så kommer jag inte bara vara rik, jag kommer vara vältränad och snygg också! Det är ju bra.

Igår så fick ju jag för mig att jag skulle jogga upp för berget, det gick ju.. ÅT HELVETE. Alltså orken och konditionen fanns ju där, men inte fan några ben muskler. Börjar springa lite smått och upptäcker att benen bara viker sig efter en sådär 100m. Jag och Joel gick resten av vägen..

Get him to the Greek. En ganska rolig film som sågs för några dagar sen.
Hade!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0